Konsumentów i odbiorców jest bardzo wielu. Nie mniej jednak równie dużo jest producentów najróżniejszych produktów. Dlatego właśnie powstaje na rynku dość spora konkurencja, którą należy pokonać, by odnosić sukcesy w sprzedaży i by były z tego zyski dla firmy. Dlatego właśnie nieustannie przeprowadzane są wszelkiego rodzaju kampanie reklamowe i tym podobne przedsięwzięcia. Chodzi o to, by jak największą grupę osób zainteresować ofertą wybranej marki, tak by ci klienci chcieli właśnie z niej skorzystać. Można wykorzystywać w kampaniach reklamowych najróżniejsze materiały promocyjne, a także spory w mediach i w internecie. Nie należy jednak zapominać o tym, że w skład kampanii promocyjnej koniecznie muszą wchodzić również gadżety reklamowe, które są swego rodzaju upominkiem dla klientów. Dlatego właśnie tych elementów nie może zabraknąć w kampanii reklamowej, która ma odnieść promocyjne sukcesy.Decydując się na gadżety reklamowe, koniecznie należy wybierać takie elementy, które zainteresują odbiorców i sprawią, że chętnie to przyjmą. Właśnie takie warunki spełniają wszystkie cukierki reklamowe, wystarczy zatem wybrać jeden ich rodzaj i przekształcić słodycze na gadżety reklamowe. Chodzi o to, by opakowanie, w które są cukierki zawinięte, było pełne nadruków nawiązujących do kampanii reklamowe. Oczywiście nie mają one zbyt wiele miejsca, dlatego tez treść musi być dobrze przemyślana i atrakcyjna.
Wiele będzie zależało również od tego, jakie produkty reklamować mają właśnie takie cukierki reklamowe. Jeśli tylko jest taka możliwość, to na ich opakowaniu można umieścić grafikę związaną z takim produktem. Dzięki emu gadżet reklamowy będzie się bezpośrednio każdemu kojarzył z tym, co jest promowane w takiej formie. Jeśli jednak nie wystarczy miejsca na takie grafiki i zdjęcia, to wystarczy umieścić na powierzchni cukierka odpowiednie napisy.
Jednym słowem cukierki reklamowe jak najbardziej nadają się jako element kampanii reklamowej. Takie cukierki bez wątpienia zwrócą uwagę klientów i sprawią, że zechcą się oni bliżej zapoznać z ofertą, którą przygotowano dane przedsiębiorstwo. W ten sposób znacznie zwiększy się szanse na sprzedać oferowanych produktów, a więc na powiększenie zysków firmy.