Obecnie mamy do czynienia z trendem wykorzystywania w marketingu rozmaitych firm różnorodnych gadżetów reklamowych. Trend ten jest uzasadniony niewątpliwą skutecznością gadżetów w działaniach reklamowych. Rzadko które narzędzia marketingowe są tak skuteczne w przykuwaniu uwagi ludzi – potencjalnych klientów firm – jak gadżety reklamowe. Bardzo dobrymi gadżetami są poszczególne elementy odzieży, w tym np. bluzy. Są one doskonałym przykładem idealnego gadżetu i idealnego prezentu – zawierają wszystkie cechy, które o tym decydują. Jakie to cechy? Wymienić można choćby zastosowanie w życiu codziennym, atrakcyjny wygląd, odpowiednia powierzchnia do nadruku i inne. W jaki sposób można wykorzystać bluzy w marketingu?
Przede wszystkim, należy zaznaczyć, że bluzy są wykorzystywane tak samo jak każda odzież reklamowa z nadrukiem. Innymi słowy, przydają się one do przykuwania uwagi ludzi, co, jak wspomniano wyżej, jest z ich pomocą bardzo skuteczne. Trzeba też powtórzyć, że poza przykuwaniem uwagi ludzi do konkretnej firmy, instytucji, fundacji, a także podejmowanych przez nich działań czy oferowanych produktów i usług, bluzy stanowią idealny pomysł na prezent.
Jak każda odzież reklamowa z nadrukiem, bluzy mogą być rozdawane na kilka sposobów. Oczywiście liczy się, aby były one traktowane przez obdarowanych jako prezent. W jakich sytuacjach można go wręczać? Przede wszystkim może on być przeznaczony dla klientów, którzy kupują produkty albo usługi danej firmy. Ale nie tylko. Bluzy można też wręczać przechodniom przypadkowo spotkanym w pobliżu miejsca, gdzie ustawione jest stoisko firmowe. Tego rodzaju działania zyskują w marketingu na popularności.
Jest też metoda polegająca na wykorzystywaniu do dystrybucji bluz imprez plenerowych, a także różnego rodzaju konkursów, w których mogą one być do wygrania. Co oczywiste, jest to bardzo popularne, ponieważ ludzie lubią konkursy, szczególnie, jeśli łatwo jest coś w nich wygrać.
Warto też napisać o nadruku. Bluzy, tak jak każda Odzież reklamowa z nadrukiem, przedstawiają przede wszystkim logo oraz nazwę firmy, a także hasła reklamowe i propagandowe.